Sunday, July 18, 2010

~JeRanTuT i will ComiNG!!~

assalamualaikum....

nothim utk tulis dalam ruangan nie..ermm xtahu ape nk cerita apabila ku akan ke jerantut dis weekend..nasib la badan dapat tmpt klinikal jauh dari rumah...memang hati berat nk pergi but i have to go....
pergi selama 6 minggu di sana, n can i survive there?? harap2 semua ok aje d sana.selalunya hari pertama puasa dpt dpt sahur ngan kuarga, but dis year bersahur ngan kawan2 je kt hospital jerantut ni...
amat menyedihkn la jugak..tp untuk mencari ilmu akan ku tempuhi jua..


"KejaYaaN dICiPTA oLEh InSAn biAsa
YaNG bEruSaHa sEcAra lUar BiaSA"

itu kata2 abg raja yg menjadi pendorong semangat untk terus berjaya..seorang oku berjaya dlm hidup yg mempunyai cita2 yg tinggi...dapatkah aku ikut jejak langkahnya..jawapannya INSYAALLAH...
mudah-mudahan aku dapat jalankan tugas dgn baik bila aku d sana..maklum la lama dah x pegang mesin xray...ilmu kalu tidak di asah akan tumpul jadinya...
harap kawan2 dapat membantu aku selama di sana..

~sUmaiYah, sUzI, Che SuE, hAmizAH~we will meet there,,,plizz help me if i can't do better okayh...
aku berharap sgt apabila balik nanti ilmu yg aku dapat x akan persiakan..













wassalam...













No comments:

Post a Comment